Excellent kundeservice

Af: Lars Stig Duehart, Louise Steen Gangelhoff Kjeldsen (redaktør), Camilla Aagaard Lauridsen (redaktør), Anne Louise Schmidt (redaktør), Marianne Duehart (illustrator)

Læseprøve

Beskrivelse

Vi lever i en verden under forandring. Konkurrencen skærpes hele tiden. Kunderne forventer en højere kvalitet end nogensinde før, Og arbejdspresset falder tilsyneladende aldrig. Denne håndbog gør det nemmere at tage udfordringen op. Excellent kundeservice fortæller, hvordan du får dine kunder til at komme igennem. Du lærer : • Hvorfor ”excellent service” faktisk er nemmere end ”middelmådig service” • Hvordan du tager vare på dig selv ved at tage vare på andre • Om de enorme personlige kræfter du får ved at tage initiativ • Hvordan du vender kundeklager til din egen fordel • Teknikker til at gøre dig selv uundværlig • Hvordan du mindsker arbejdsstress Bogen anviser en stærkt, elegant og enkel totrinsstrategi, som kan tages i brug her og nu.

Yderligere informationer

  • E-bog

  • EPUB (Reflowable)

    EPUB (Reflowable)

  • Vandmærket

    Vandmærket

  • Forlaget Birmar

  • 9788793149762

  • 27-05-2016

  • Ledelse og ledelsesteknikker