Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres - Vind deres loyalitet – behandl dem som konger
Af: Lars Stig Duehart, Camilla Aagaard Lauridsen (redaktør), Galina Jørgensen (redaktør), Marianne Duehart (illustrator)
LæseprøveBeskrivelse
Kunden er det vigtigste konkurrenceparameter i enhver forretning, og alle, der driver forretning, er enige i teorien om at sætte kunden i centrum. Men bliver det gjort i praksis, så kunden kommer tilbage? Kundeservice handler om: - Hvordan man servicerer kunder - Hvordan man lytter effektivt til kunderne - Hvordan man bringer begejstringen og overraskelse ind i kundeservicen En praktisk vejledning, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere og medarbejdere.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
EPUB (Reflowable)
EPUB (Reflowable)
-
Vandmærket
Vandmærket
-
Forlaget Birmar
-
9788793149953
-
27-05-2016
Pris DKK: 38,25
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.