Kundeservice: Hvordan besværlige kunder håndteres - Vind deres loyalitet – behandl dem som konger

Af: Lars Stig Duehart, Camilla Aagaard Lauridsen (redaktør), Galina Jørgensen (redaktør), Marianne Duehart (illustrator)

Læseprøve

Beskrivelse

Kunden er det vigtigste konkurrenceparameter i enhver forretning, og alle, der driver forretning, er enige i teorien om at sætte kunden i centrum. Men bliver det gjort i praksis, så kunden kommer tilbage? Kundeservice handler om: - Hvordan man servicerer kunder - Hvordan man lytter effektivt til kunderne - Hvordan man bringer begejstringen og overraskelse ind i kunde­servicen En praktisk vejledning, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere og medarbejdere.

Yderligere informationer

  • E-bog

  • EPUB (Reflowable)

    EPUB (Reflowable)

  • Vandmærket

    Vandmærket

  • Forlaget Birmar

  • 9788793149953

  • 27-05-2016

  • Ledelse og ledelsesteknikker